ترند ترین آیتم های دکوراسیون

چیدمان در مبل ویستا

به روز ترین آیتم های دکوراسیون

در این مقاله با ما همراه باشید تا از جدیدترین، به روز ترین و به عبارتی ترند ترین آیتم های دکوراسیون با خبر شوید :

ترند ترین آیتم های دکوراسیون : دکوراسیون داخلی منزل دارای ریزه کاری و سبک های مختلفی است. که همین ها دستخوش تغییر شده و دیزاینی جدید می سازند.

02 e1594879310901 ترند ترین آیتم های دکوراسیون

استفاده از خز :

مبلمانی که مو یا خز داشته باشند بیشتر از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است. این پارچه ها علاوه بر زیبایی حس و حال زمستانی نیز به خانه شما می دهند.

پارچه های پشمالو یا بنگالین، پوست مصنوعی، پارچه های پرزدار، پارچه هایی که پوشش مویی ضخیمی دارند و … از بهترین گزینه ها هستند.

استفاده از طبیعت :

این روزها می بینید که استفاده از فرآورده های چوبی و همچنین استفاده از گیاهان بسیار زیاد شده است. می توانید مبل ، میز، اکسسوری های چوبی را به دکوراسیون خانه خود اضافه کنید. این کار علاوه بر گرم تر کردن خانه حس بسیار آرامی نیز خواهد بخشید.

انواع گیاهان آپارتمانی که نیاز به رسیدگی خاصی ندارند را به خانه بیاورید. رنگ سبز و حس خوب آن ها دکوراسیون شما را متنوع خواهد کرد. برای به دست آوردن این سبک که روستیک نامیده می شود می توانید از طبیعت الهام بگیرید.

سعی کنید از عناصری استفاده کنید که یادآور طبیعت باشند. همین طور اشیای دکوراتیو با رنگ های زنده در جای جای خانه حس زیبایی به آن خواهند بخشید.

hasir ترند ترین آیتم های دکوراسیون

استفاده از رنگ های روشن :

رنگ های خنثی در کنار رنگ های مکمل و سرزنده می تواند بهترین انتخاب برای رنگ دکوراسیون شما باشد. با استفاده از رنگ های روشن فضای خانه بزرگ تر از آن چه که هست دیده می شود.

اگر از رنگ های خنثی استفاده می کنید حتما در نظر داشته باشید که فضا را با رنگ مکمل مناسب پر کنید. زیرا رنگ های خنثی به تنهایی تا حدودی کسل کننده می شوند.

مبلمان کلاسیک فرانسوی ترند ترین آیتم های دکوراسیون

استفاده از مبلمان ساده :

ترند ترین آیتم های دکوراسیون :

دکوراسیون داخلی منزل به معنی هماهنگ کردن طرح ها و دیزاین ها است. به طوری که تمامی آیتم ها و المان های خانه در یک جهت قرار بگیرند. در این مقاله به ترند ترین دکوراسیون داخلی خواهیم پرداخت.

آخرین مبل های ترند و تولید شده به صورت پارچه ای یک دست نهایتا با پارچه های چوبی است. بهتر است دیگر مبل هایی با تزئینات، منبت، پارچه های طرح دار و نزدیک به سبک کلاسیک را کاملا فراموش کنید.

این روزها انتخاب پارچه و رنگ مبل تنوع بیشتری یافته است. انواع اقسام پارچه ها با طرح های متنوع در بازار موجود است. مبلمان ترند شده مانند سبک مدرن دارای خطوط صاف و مستقیم هستند. یا نهایتا کمی انحنا دارند.

مبل گوشواره ای ترند ترین آیتم های دکوراسیون

استفاده از سنگ های طبیعی :

سنگ های طبیعی به فضا سردی خاصی می دهند. این سنگ ها در اپن آشپزخانه، کف خانه و دیگر فضاها به راحتی استفاده می شود. فقط در رنگ و طرح آن ها باید نهایت دقت را به خرج دهید.

همین طور سنگ های گرانیتی می توانند انتخاب خوبی برای فاصله میان کابینت ها باشد. مطمئن باشید که تغییری اساسی در نمای آشپزخانه شما خواهند داد.

کنسول رادوین ترند ترین آیتم های دکوراسیون

استفاده از ترکیب چوب و فلز :

از دیگر ترند ترین آیتم های دکوراسیون می توان به استفاده از فلزها اشاره کرد. به کار بردن استیل، فلز رزگلد و یا مس در هر جای خانه می تواند فضایی بسیار شیک و جدید ایجاد کند.

چوب های قدیمی در کنار فلزی براق ترکیب بسیاری زیبایی می سازند. این ترکیب با عناصر مدرن که اشکالی ساده دارند دکوراسیون شما را بسیار تغییر خواهند داد.

آویز یا لامپ های آنتیک فلزی، میزهای فلزی و شیشه ای هم می توانند جایگزین خوبی باشند. این عناصر با ظرافت خاصی که دارند سبب بزرگ تر دیده شدن فضا خواهند شد.


instagram vista ترند ترین آیتم های دکوراسیون

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *