مبلمان کلاسیک سلنا

(دیدگاه 1 کاربر)

توضیحات

معرفی سرویس مبلمان کلاسیک سلنا

اگر یک سالن پذیرایی لوکس با مبلمان کلاسیک و خاص می خواهید حتما سرویس مبلمان کلاسیک سلنا رو مد نظر داشته باشید. این سرویس با استایلی کاملا متفاوت می تواند از سالن پذیرایی شما یک تصویر کاملا به یادماندنی بسازد. در حقیقت این مجموعه همانند جواهری زیبا نمایان گر اصالت و شکوه منزل شماست. طراحی این مجموعه توسط بهترین طراحان مجرب و ساخت آن در کارگاه های مجهز مبل ویستا انجام شده است. با دقت در چوب های به کار برده شده در مجموعه مبل سلنا متوجه خواهید شد. که از بهترین و با کیفیت ترین چوب راش استفاده شده است. که ضمانت کننده عمری طولانی و جلوه خاص آن خواهد بود.

طرح هایی ظریف و ساده روی این چوب های منبت کاری شده است که می تواند در عین سادگی زیبایی خاصی را به همراه داشته باشد. در این مجموعه از بهترین و با کیفیت ترین اسفنج ها و فوم های داخلی استفاده شده است. که روی آن با پارچه ی با کیفیت ایتالیایی و ترک پوشانده می شود. شما عزیزان می توانید بنا بر سلیقه خودتان و با توجه به دکوراسیون منزل رنگ و طرح پارچه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

مجموعه سرویس مبلمان کلاسیک سلنا از یک کاناپه سه نفره، یک کاناپه دو نفره و دو عدد مبل تک نفره تشکیل شده است. درکنار این سرویس مبلمان یک عدد میز جلومبلی و دو عدد میز بغل مبلی (عسلی) نیز قرار داده می شود. همچنین میز غذاخوری هشت نفره سلنا در کنار سرویس مبلمان کلاسیک سلنا مجموعه ای زیبا و خیره کننده می سازند. که توصیه می گردد این مجموعه به صورت کامل تهیه گردد.

اجزاء تشکیل دهنده سرویس مبلمان سلنا

یک عدد کاناپه سه نفره

یک عدد کاناپه دو نفره

دو عدد مبل تک نفره

یک عدد میز جلو مبلی

دو عدد میز بغل مبل (میز عسلی)

یک عدد میز غذاخوری

هشت عدد صندلی

مشخصات فنی محصول

چوب : از بهترین چوب راش

پارچه : از بهترین های پارچه ترک و ایتالیایی

رنگ : از بهترین های رنگ ترک و ایتالیایی

اسفنج : از بهترین تولیدات داخلی

فوم سرد : از بهترین تولیدات داخلی

1 دیدگاه برای مبلمان کلاسیک سلنا

  1. وحید سیروس مقدم

    سلام مبلمان سلنا رو برای خواهرم تهیه کردیم با رنگ طوسی و چوب سفید خیلی قشنگه اما این رنگ چوب انگار متفاوت و خاصه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *