محصولات

مبل راحتی و چستر و خرید مبلمان کلاسیک
خرید مبلمان کلاسیک به راحتی از مبل ویستا
محصولات مبلمان کلاسیک

مبل ویستا را بیشتر بشناسید

 

مبلمان ویستا از برترین برندهای تولید مبل منزل در کشور می باشد که در تولید و عرضه مبلمان کلاسیک جدید، مبلمان راحتی ، مبل آوانگارد ، مبلمان مدرن ، سرویس خواب ، ویترین و آینه و کنسول و …

خرید مبل کلاسیک، مبل ویستا

خرید مبلمان راحت و بادوام

سبک های زیادی در مدل‌های مبل راحتی و مدل‌های ال وجود دارند که قیمت مناسب دارند .نکته قابل توجه برای خرید مبلمان راحتی ،میزان انتظار شما از مدت زمان کارایی آن‌ها می‌باشد .
مبلمان منزل از مهم‌ترین لوازم جهت راحتی و آسایش ساکنین است.امروزه مبلمان تخت خواب‌شو برای منازل کوچک یا پرجمعیت کاربرد زیادی دارد.در انواع مبل پذیرایی ،مبل راحتی و مبلمان چستر و مدل‌های مبل ال نیز برای فضای کوچک و یا پر رفت و آمد مناسب هستند .

مبل ارزان ، مبل گران

گاهی خریدار با جستجو عکس مبل به سراغ خرید مستقیمـ از تولیدی می رود ،که در این صورت اگر بتواند با تولید کننده اصلی مبل ارتباط برقرار کند، خرید مقرون به صرفه‌ای خواهد داشت .
طراحی و تولید مبلمان ، هزینه و زمان زیادی لازم دارد ، به همین دلیل ساخت مبلمان از روی عکس‌های مبلمان موجود در فضای مجازی‌ ، برای شرکت‌های تولید کننده مبل و حتی خریدار مبل توجیه اقتصادی ندارد .

مبلمان با قیمت مناسب

مانند سایر اصناف ، مبلمان در تهران دارای بازارهای زیادی است مثل بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل کرج و…که با مراجعه به موقع و سر فرصت می‌توانید از تخفیفات ویژه مبل در زمان‌های مختلف بهره ببرید .
به دلایل زیادی ،من جمله سفارشی بودن مبلمان یا هزینه‌های بالای تولید ،به معنای واقعی چیزی به عنوان حراج مبل وجود ندارد ، اما می‌توانید مبلمان شیک و با کیفیت را بدون پرداخت مبالغ گزاف و با قیمت مناسب ، از بازار های مبل و برندهای معتبر مبلمان تهیه کنید .

خرید مبلمان سلطنتی و استیل

برای خرید مبل سلطنتی می‌بایست بودجه بیشتری نسبت به مبل راحتی اختصاص دهید . مبل استیل می‌تواند نقطه شروع تمایز در سالن پذیرایی شما باشد .انواع مبل استیل برای فضای رسمی مناسب هستند.

 

شبکه های اجتماعی

شما دوستان می توانید برای دیدن کلیپ و تصاویر بیشتر به شبکه های اجتماعی مبل ویستا (اینستاگرام ، تلگرام ، فیسبوک ، آپارات ، یوتیوب ) مبل ویستا مراجعه کنید.

معرق کاری

معرق‌كاری به معنای وصله، رگه و تكه، به هنری اطلاق می‌شود كه هنرمندان خوش‌ذوق با اجزای مختلفی از جنس فلز، چوب، پارچه یا سرامیك، طرح‌های زیبا و رنگی خلق می‎كنند كه در ساخت بنا و یا تزئینات وسایل زندگی مورد استفاده قرار می‌گیرند. هنر معرق‌كاری در مبلمان، یكی از روش‌های نمود این هنر بر روی چوب است كه باعث می‌شود. مبلمان‌های زیبایی با طرح‌های مختلف به بازار بیایند و با زیبایی بی‌نظیر خود از مشتری‌های خاص و مشكل‌پسند دلبری كنند.

اجرای معرق کاری در صنعت مبلمان

مبلمان استیل

مبلمان استیل با نام دیگر مبل سلطنتی نیز شناخته می‌شود. ولی چرا این نوع مبلمان را استیل نام‌گذاری كرده‌اند؟ آیا مبلمان استیل واقعاً استیل است؟ پاسخ این است كه مبلمان استیل كه مبل رسمی است، از جنس چوب با كیفیت و پارچه‌های مرغوب است ولی چون در زبان انگلیسی به این نوع مبل كه ظاهری جذاب، شیك و سلطنتی دارد، استایل گفته می‌شود، با تلفظ فارسی به شكل استیل در آمده‌است.

سبك دیگری از مبل استیل

روش‌های حمل‌ و نقل مبلمان

هنگامی كه قرار است اثاث‌كشی كنید، پس از بسته‌بندی وسایل، حمل آن‌ها مخصوصاً وسائل پر حجم و سنگین مانند مبلمان می‌توانند فرآیند اثاث‌كشی را به چالشی بزرگ تبدیل كنند؛ زیرا برخی آپارتمان‌ها و خانه‌ها دارای راهروها و پاگردهای كوچك هستند، برخی ورودی ها اجازه عبور اجسام بزرگ و حجیم را نمی‌دهند، برخی آپارتمان‌ها دارای پله‌های زیادی هستند و یا برخی وسایل نقطه اتكا و جای دست ندارند. به هرحال استفاده از بهترین روش‌های حمل‌ و‌ نقل مبلمان می‌تواند به شما كمك كند كه مبلمان سنگین را به شكل سالم، بی‌دردسر و با تحمل فشار كمتر جابجا كنید.

این كار نیاز به اطلاع از برخی ریزه‌كاری‌ها و خلاقیت‌ها دارد كه در این مقاله قصد داریم آن‌ها را معرفی كنیم؛ زیرا انجام كارهای بزرگ و جابجایی لوازم سنگین، همیشه نیاز به قدرت بدنی زیاد یا صرف انرژی بالا ندارد، بلكه فکر کردن و پیداكردن راه‌كارهای خلاقانه می‌تواند مسأله را به راحت‌ترین شكل حل كند. بنابراین اگر شما جزء افرادی هستید كه زیاد به جابجایی منزل می‌پردازید یا در شركت‌های حمل‌ و نقل اثاث منزل مشغول به فعالیت هستید، مطالعه مقاله حاضر و آگاهی از روش‌های حمل‌ و نقل مبلمان می‌تواند برایتان مفید باشد. از اینرو تا پایان این متن با ما همراه باشید!

زاویه‌دار کردن وسیله در جهت شیب پله راه‌کاری مناسب برای حمل مبلمان

مبلمان چستر

هنگامی که صحبت از مبلمان می‌شود، یکی از مدل‌های مبل که بسیار زود در اذهان تداعی می‌شود، مبلمان مدل چستر فیلد است. ولی واقعاً مبلمان چستر چیست؟ شاید ما به اسم آن را نشناسیم ولی بارها و بارها در اماکنی مانند مطب‌ها، ادارات، مکان‌های تجاری، دفاتر املاک و حتی منازل نمونه‌هایی از آن را دیده‌ایم. مبل چستر راحتی، نوعی از مبل است که از یک کاناپه سه نفره و گاهی به همراه یک کاناپه دو نفره و چند صندلی تشکیل شده که ویژگی بارز آن دسته‌های رول شده، پشتی‌هایی به اندازه و ارتفاع دسته‌ها، نشیمن بسیار راحت و تکیه‌گاهی است که با چند دکمه با فرورفتگی‌های زیاد تزئین شده‌اند.

در مقاله انواع مبلمان چستر قصد داریم شرحی پیرامون انواع مبل چستر، تاریخچه آن و اصول چیدمان ویلا با این مدل مبلمان ارائه دهیم. بنابراین اگر تمایل دارید با انواع مختلف این مبل و چگونگی چیدمان منزل‌تان با مبل چستر آشنا شوید، مطالعه مقاله انواع مبلمان چستر را از دست ندهید.

انواع مبلمان چستر و اصول چیدمان آن در منزل

زيباترين مدل‌های مبل كلاسيك برای چيدمان در ويلا

هنگامی كه كلمه كلاسيك به گوش ما میخورد، بلافاصله هنری متشكل از زيبايی، سادگی و اصالت در ذهن ما تداعی می شود. در كل، مفهوم كلاسيك «بازگشت به اصول و ارزش‌های قدیما كه  بر اصول زيبای شناختی بنا شده بوده است» را در بر می گيرد. سبك كلاسيك مربوط به قرن 17 ميلادی است و در تابلوهای نقاشی، معماری، ادبيات، لباس و هر چيز ديگری می تواند نمود پيدا كند. مبلمان كلاسيك ويلا، در واقع نوعی از مبلمان است كه به سبك كلاسيك ساخته‌شده و چون اين مدل مبل برای فضاها و آپارتمان‌های كوچك مناسب نيست و جای زيادی اشغال می كند، بيشتر در فضاهای بزرگ و خانه‌های ويلايی كه پذيرايی و اتاق نشيمن بزرگی دارند، استفاده می شود.

با اين‌حال به دليل اين‌كه نه كاملاً استيل است و نه كاملاً راحتی، بلكه در حالتی بينابين اين دو فرم قرار دارد و از اصول و ارزش‌های زيبايی شناختی تبعيت می كند و معمولاً دارای حكاكی های زيبايی است كه به اثر هنری بيشتر شباهت دارد، با هر سليقه‌ای هم‌خوان و هماهنگ است. در اين مقاله قصد داريم توضيحاتی پيرامون مبل كلاسيك، انواع مبلمان ويلا و نكاتی كه برای خريد مبل، دقت به آن‎ها لازم است، ارائه دهيم. بنابراين تا پايان اين مقاله ما را همراهی كنيد و مطالب خوب اين متن را از دست ندهيد!

خرید مبلمان کلاسیک لیو از تولیدی فروشگاه مبل ویستا تولید کننده  

چطور چیدمان بهتری از مبلمان نئوکلاسیک در منزل ایرانی داشته باشیم؟

مبلمان نئوکلاسیک نه در ایران بلکه در سراسر جهان و حتی بسیاری از کشورهای اروپایی طرفداران بسیار زیادی دارد. سبک طراحی این نوع مبلمان با سبک طراحی سختگیرانه مبلمان کلاسیک متفاوت است. در حقیقت مبلمان نئوکلاسیک از نظر راحتی، کاربردی بودن، سطح تجملات، ظرافت و … با مبلمانی که طراحی میشود به سبک کلاسیک متفاوت است. چیدمان مبلمان نئوکلاسیک، استفاده بیش از حد از لوازم جانبی، دکور، فراوانی گل در فضا و مسائلی از این دست را نمی پذیرد. در حقیقت مبلمان این سبک به شیک بودن در عین سادگی معروف است. بنابراین بایستی چیدمان آن نیز در فضا به همین صورت باشد. مبلمان نئوکلاسیک، استفاده کاربردی از پذیرایی و اتاق نشیمن!