ترند رنگ سال 2021 و استفاده در مبلمان و فضای منزل

رنگ سال در مبلمان، 2021، رنگ سال، رنگ 2021

ترند رنگ سال 2021 و استفاده در مبلمان و فضای منزل

رنگ سال 2021 طوسی و زرد می باشد . و استفاده در مبلمان بحثی است که امروزه در بین کارشناسان دکوراسیون داخلی بسیار مطرح می گردد. اما قبل از آن بهتر است اندکی راجع به مد و ترند شدن رنگ ها به‌صورت سالانه اطلاعاتی داشته باشید. از سال 2000 هر ساله شرکت پنتون که در زمینه تولید رنگ فعال بوده و مجهز به سیستم تطبیق رنگ است. این شرکت سیستم تطبیق رنگ به صورت استاندارد است. به طوری که شرکت های تولید رنگ برای ساخت رنگ استاندارد می توانند به سیستم پنتون مراجعه کنند تا مطمئن شوند که رنگی که می خواهند بسازند همانی است که می خواهند. همچنین اولین شرکتی است که رنگ ها را با کدهای اختصاصی نامگذاری کرد. حال که با این شرکت آشنا شدید می توان دریافت که چرا مسئولیت تعیین رنگ سال بر عهده آن است.

رنگ سال 2021 اندکی قبل از شروع سال 2021 توسط شرکت پنتون تعیین و اعلام گردید. رنگ سال زرد درخشان و طوسی است.

استفاده از رنگ سال در مبلمان که شامل یک رنگ خنثی که موجب آرامش می گردد و رنگی به گرمای خورشید می تواند مکمل خوبی برای این ایام کرونایی باشد. رنگ زرد نماد امید و انگیزه و طوسی نماد صبر و آرامش است.

color 2021 furniture 1 ترند رنگ سال 2021 و استفاده در مبلمان و فضای منزل

 

چرا در سال 2021 دو رنگ طوسی و زرد انتخاب شدند؟

مدیر اجرایی سیستم رنگ پنتون می گوید انتخاب رنگ زرد درخشان به این دلیل بوده است که به خاطر مسائل سال 2020 مردم نیاز به امید و انگیزه دارند و این رنگ انرژی مثبت و امید را به انسان القا می کند. رنگ طوسی نیز بسیار آرام بخش است. شاید دلیل انتخاب رنگ 2021 به خاطر استرس هایی است که در سال پیش مردم با آن مواجه بودند. ترکیب این دو رنگ باهم می تواند استرس را دور کند و امید و انرژی را به انسان می بخشد. آرامش رنگ خاکستری باعث کاهش قدرت زرد می شود و در عوض روشنایی زرد می تواند به خاکستری شخصیت و قدرت بدهد. استفاده از این دو رنگ سال در مبلمان باعث آرامش و در عین حال قدرت سرزندگی در شما می گردد.

color 2021 furniture 1 ترند رنگ سال 2021 و استفاده در مبلمان و فضای منزل

نکاتی مهم در به کار بردن رنگ سال 2021 و استفاده در مبلمان

  • سایه های مختلف رنگ طوسی را امتحان کنید

رنگ طوسی تقریباً برای همه چیز مناسب است. از رنگ دیوار و پارکت گرفته تا مبلمان و فرش و یا ساعت و اکسسوری های مورد استفاده در فضای منزل و بخصوص نشیمن. استفاده از این رنگ می تواند توأم با رنگ زرد که رنگ سال هستند می تواند در کنار رنگ مشکی جلوه ای سنگین و گرم به اتاقتان بدهد. اگر می خواهید رنگ اتاق روشن تر و دلباز تر باشد می توانید از رنگ کرم یا سفید به جای مشکی استفاده نمایید.

  • تغییر رنگ در سال 2021

اگر فضای خانه تان تقریباً به رنگ طوسی یا خاکستری است با یک تغییر کوچک می توانید از رنگ سال 2021 و استفاده در مبلمان منزل خود نشاطی از جنس 2021 به خانه بیاورید. کافی است از کمی سلیقه استفاده کنید و ببینید چه چیزی را می توان به فضای خانه اضافه کرد. مثلاً می توانید کوسن ها را به رنگ زرد روشن تغییر دهید. یا از یک تابلو هنری که بیشتر به رنگ زرد روشن است استفاده کنید. حتی اگر می خواهید هزینه خیلی کمی داشته باشید و البته می خواهید طبق رنگ سال پیش بروید می توانید شیشه های معمولی را که در هر منزلی یافت می شود به دو رنگ خاکستری یا طوسی و زرد درخشان رنگ آمیزی کرده و به عنوان گلدان از آن استفاده کنید. در تصویر زیر به صورت ظریفی از رنگ سال 2021 و استفاده در مبلمان دیزاین انجام گرفته است.

color 2021 furniture 2 ترند رنگ سال 2021 و استفاده در مبلمان و فضای منزل
رنگ سال در مبلمان، در این دکور از زمینه ی طوسی و تنها از کوسن های زرد رنگ استفاده شده است.
  • با رنگ های تیره کنتراست ایجاد کنید

با استفاده از رنگ های تیره و روشن می توان کنتراست رنگی زیبایی ایجاد کرد. با توجه به رنگ سال 2021 که طوسی و زرد است می توان از سایه تیره آنها همزمان با رنگ های دیگر استفاده کرد.

 

  • یک نقطه کانونی رنگی ایجاد کنید

ایجاد یک نقطه کانونی مثل استفاده از تابلوهایی با طیف رنگ 2021. استفاده از رنگ سال در شومینه قسمتی از خانه و مثال هایی از این دست که باعث می شود توجه بیشتر به آن سمت جلب گردد.

 

  • از سایه روشن های هر دو رنگ استفاده کنید

در این فرم های کم رنگ خاکستری و زرد محیطی روشن و سبک ایجاد می گردد. می توان از ترکیب رنگ طوسی روشن و زرد روشن یا لیمویی در کوسن و سایر لوازم تزیینی استفاده کرد. و از رنگ هایی مثل سفید و کرم روشن برای رنگ مبل استفاده کرد.

color 2021 furniture 5 ترند رنگ سال 2021 و استفاده در مبلمان و فضای منزل

رنگ سال 2021 و استفاده در مبلمان

استفاده از رنگ های خنثی در مبلمان باعث آرامش می شود. همچنین می توان رنگ های خنثی را با هر رنگی ست کرد. رنگ طوسی به عنوان رنگ سال در مبلمان میتواند رنگی محبوب برای کسانی باشد که اتفاقاً عاشق تنوع هستند ولی نمی خواهند تا مدت ها مبلمان خود را تغییر دهند. زیرا این رنگ تقریباً با تمامی رنگ ها هماهنگ بوده و با رنگ های تند نظیر زرد درخشان که رنگ 2021 است نیز کنتراستی عالی ایجاد خواهد کرد.

در استفاده از رنگ سال در 2021 و استفاده در مبلمان می توان از روش های متفاوتی استفاده کرد که در زیر پیشنهاد‌هایی برای شما را ذکر می کنیم:

  • رنگ مبلمان کاملاً زرد رنگ و کوسن های طرح دار یا ساده طوسی
  • رنگ مبلمان زرد رنگ و رنگ مبل تک نفره طوسی همراه با کوسن های ترکیبی از این دو رنگ
  • رنگ مبلمان طوسی و کوسن ها زرد رنگ که به رنگ سال در 2021 نزدیکتر است. در این مورد می توان در صورت ایجاد تنوع رنگ کوسن ها را تغییر داد. زیرا رنگ های خنثی با هر رنگی هماهنگ می شوند.
  • رنگ مبلمان طوسی و رنگ مبل تک نفره زرد رنگ و کوسن ها ترکیبی از این دو رنگ
  • پارچه های مبل ترکیبی از هر دو رنگ باشد و مبل تک نفره به یکی از این دو رنگ و کوسن ها رنگی ساده داشته باشد.

color 2021 furniture 4 ترند رنگ سال 2021 و استفاده در مبلمان و فضای منزل

می توان از رنگ سال 2021 و استفاده در مبلمان ترکیب های متنوعی را اجرا کرد.

instagram vista ترند رنگ سال 2021 و استفاده در مبلمان و فضای منزل
مبل ویستا را در اینستاگرام دنبال کنید

مطالب بیشتر

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *