مبلمان کلاسیک آلیس

(دیدگاه 1 کاربر)

توضیحات

معرفی سرویس مبلمان کلاسیک آلیس

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مبلمان کلاسیک را برای خانه خود می پسندید، مبل ویستا سرویس مبلمان کلاسیک آلیس را به شما پیشنهاد می کند. این سرویس با طراحی متفاوت و جذاب خود می تواند به دکوراسیون منزل شما جلوه ای با شکوه بخشد. این سرویس از چوب راش گرجستانی تهیه شده است که مناسب ترین نوع چوب برای مبلمان کلاسیک می باشد. منبت های ظریف بر روی تاج مبل، دسته ها و پایه های مبل زیبایی این سرویس را دوچندان کرده است. سرویس مبلمان کلاسیک آلیس به نسبت سایر مبلمان کلاسیک کم حجم می باشد و با دسته های جمع و جور فضای کمتری از اطاق پذیرایی را اشغال می کند.

در سرویس مبلمان کلاسیک آلیس همانند سایر محصولات این شرکت از بهترین نوع فوم استفاده شده است. فوم با کیفیت ضمانت کننده عمر طولانی و راحتی استفاده کنندگان است. همچنین در تهیه این مبل از بهترین پارچه های ترک و ایتالیایی استفاده شده است که شما می توانید متناسب با سلیقه خود طرح و رنگ آن را انتخاب کنید.

سرویس مبلمان کلاسیک آلیس شامل یک عدد کاناپه سه نفره، دو عدد مبل تک نفره دسته چوبی، دو عدد مبل تک نفره صدفی، یک عدد میز جلو مبلی و دو عدد میز بغل مبلی (میز عسلی) می باشد که در کنار میز ناهارخوری هشت نفری آلیس می تواند جلابخش سالن پذیرایی شما باشد. به منظور کامل کردن سرویس منزل می توانید از بوفه آلیس و آینه کنسول آلیس با طراحی کلاسیک نیز استفاده کنید.

اجزاء تشکیل دهنده سرویس مبلمان آلیس

یک عدد کاناپه سه نفره

دو عدد مبل تک نفره صدفی

دو عدد مبل تک نفره دسته چوبی

یک عدد میز جلو مبلی

دو عدد میز بغل مبل (میز عسلی)

یک عدد میز غذاخوری

شش عدد صندلی

دو عدد صندلی میزبان دسته دار

مشخصات فنی محصول

چوب : از بهترین چوب راش

پارچه : از بهترین های پارچه ترک و ایتالیایی

رنگ : از بهترین های رنگ ترک و ایتالیایی

اسفنج : از بهترین تولیدات داخلی

فوم سرد : از بهترین تولیدات داخلی

1 دیدگاه برای مبلمان کلاسیک آلیس

  1. سورنا آزادی

    برای جهیزیه ام سفارش دادم از نزدیک خیلییییییییی بهتر از عکسشه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *