مبلمان کلاسیک بروسا

(دیدگاه 2 کاربر)

توضیحات

معرفی مبلمان کلاسیک بروسا

در صورتیکه به دنبال یک سرویس مبلمان کلاسیک برای خانه خود می گردید، مبل ویستا سرویس مبلمان بروسا را به شما پیشنهاد می کند. این محصول بسیار باشکوه و جذاب بوده که در اولین نگاه بیننده را مبهوت خود خواهد کرد. منبت کاری های ظریف به کار رفته دراین سرویس مبلمان این محصول را به یکی از زیباترین محصولات مبل ویستا مبدل کرده است. با دقت در دسته ها، پایه ها و تاج مبل متوجه می شود که با یک اثر هنری سر و کار دارید. از آنجایی که در کنار زیبایی، دوام یک سرویس مبلمان نیز باید مورد توجه قرار گیرد. این مبل از چوب راش گرجستانی تهیه شده است. چوب راش یکی از بهترین انواع چوب در ساخت مبلمان با کیفیت می باشد.

در سرویس مبلمان کلاسیک بروسا از فوم سرد با کیفیت استفاده شده است که علاوه بر دوام، راحتی مشتریان را به ارمغان می آورد. در تولید این سرویس از بهترین پارچه های ایتالیایی و ترک استفاده شده است. که در هنگام خرید می توانید طرح و رنگ آن را به سلیقه خود انتخاب نمایید.

سرویس مبلمان کلاسیک بروسا شامل یک کاناپه سه نفره، چهار عدد مبل تک نفره، یک عدد میز جلو مبلی و دو عدد میز بغل مبلی (میز عسلی) بوده که در کنار میز ناهار خوری هشت نفره ( قابل تغییر می باشد و به انتخاب خود میتوانید کم و یا زیاد کنید ) بروسا و کنسول و ویترین کلاسیک بروسا می تواند جلابخش سالن پذیرایی شما باشد.

اجزاء تشکیل دهنده سرویس مبلمان بروسا

یک عدد کاناپه سه نفره

چهار عدد مبل تک نفره

یک عدد میز جلو مبلی

دو عدد میز بغل مبل (میز عسلی)

یک عدد میز غذاخوری

هشت عدد صندلی غذاخوری

مشخصات فنی محصول

چوب : از بهترین چوب راش

پارچه : از بهترین های پارچه ترک و ایتالیایی

رنگ : از بهترین های رنگ ترک و ایتالیایی

اسفنج : از بهترین تولیدات داخلی

فوم سرد : از بهترین تولیدات داخلی

2 دیدگاه برای مبلمان کلاسیک بروسا

  1. نرگس ارجمند

    زیباست هیمن سفارش دادم اما رنگ چوب سبز رنگ بندی کارها باشه خیلی بهتره

  2. عاطفه

    site keyli khobi darid

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *